اولین‌های دفاع مقدس/ 56

بازی رسانه‌ای در برابر قابلیت هواپیماهای ایرانی

خبرگزاری‌های غیر ایرانی بیشتر مهارت‌های خلبانان ایرانی و قابلیت‌های هواپیماهای ایرانی را که ساخت ایالات متحده آمریکا بود، با هدف تبلیغات منفعت طلبانه برای جهان غرب با آب و تاب بر روی آنتن‌ها می‌فرستادند.
کد خبر: ۲۵۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 26September 2017
بازی رسانه‌ای در برابر قابلیت هواپیماهای ایرانی

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، خبرگزاری های غیر ایرانی بیشتر مهارت های خلبانان ایرانی و قابلیت های هواپیماهای ایرانی را که ساخت ایالات متحده آمریکا بود، با آب و تاب بر روی آنتن ها می فرستادند.

هدف آنان تبلیغات منفعت طلبانه برای جهان غرب در برابر اتحاد جماهیر شوروی بود. آن ها پرواز خلبانان ایرانی را اعجاب انگیز و قابلیت مانور هواپیماهای غربی را در برابر پدافند هوایی بغداد بی نظیر توصیف کردند. اما آنچه در لابلای تبلیغات به چشم می خورد ضربه روحی شدیدی بود که زمامدار عراق و سیاست مداران غربی بلافاصله پس از انجام این عملیات دریافت کردند.

زمامدار عراق پیشنهاد آتش بس و مذاکراتی را به صورت میانجی‌گری کشورها و سیاستمداران معتبر در قالب یک بیانیه دیپلمات آمیخته به شروط بی اهمیتی را عنوان کرد و رسانه های همگانی وحشت مردم را از ادامه بمباران هوایی منعکس کردند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها