سرهنگ رازقی تاکید کرد؛

لزوم انتقال خودرو‌ها به سمت راست و باز کردن مسیر در تصادفات خسارتی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در صورتی که مقصر تصادف، تقصیر خود را در وقوع حادثه قبول دارد و مدارک طرفین کامل است، نیازی به حضور افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی بر سر صحنه و ترسیم کروکی نیست.
کد خبر: ۲۹۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 02July 2018

لزوم انتقال خودرو‌ها به سمت راست و باز کردن مسیر در تصادفات خسارتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «محمد رازقی» رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی روز یازدهم تیرماه شهر تهران اظهار داشت: بار ترافیک صبحگاهی ورود به شهر تهران از معابر و محور‌های اطراف به سمت مرکز شهر در جریان است. این بار ترافیکی از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و محور‌های جنوب به شمال بزرگراه نواب، غرب به شرق بزرگراه همت، غرب به شرق بزرگراه حکیم، شرق به غرب بزرگراه رسالت، جنوب به شمال بزرگراه سعیدی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع)، شرق به غرب بزرگراه بابایی و بزرگراه بسیج در هر دو مسیر دارای بار ترافیک نیمه‌سنگین و در حال حرکت هستند.

رازقی همچنین متذکر شد: برابر آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، در زمان تصادف خسارتی جهت جلوگیری از انسداد راه طرفین باید خودرو‌های خود را به منتهی الیه سمت راست مسیر منتقل کنند. عدم رعایت این مورد باعث شده که در برخی موارد به‌علت وقوع تصادف، شاهد افزایش بار ترافیکی در معابر باشیم. عدم رعایت این مورد برای طرفین تصادف نیز ایجاد مشکل کرده و برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی توصیه کرد: در زمان تصادف خسارتی، رانندگان خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست مسیر منتقل کرده، سپس با شماره 110 تماس گرفته و با اعلام مورد تصادف، منتظر باشند تا افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی برای بررسی تصادف بر سر صحنه حاضر شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: در صورتی که مقصر تصادف، تقصیر خود را در وقوع حادثه قبول دارد و مدارک طرفین کامل است، می‌توانند همراه با یکدیگر به اداره بیمه مراجعه کرده و تا سقف مشخص شده در بیمه‌نامه طرفین، نسبت به اخذ خسارت اقدام کنند. در این مورد نیازی به حضور افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی بر سر صحنه و ترسیم کروکی نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها