به گزارش گروه سایر رسانههای دفاعپرس، «سیدمحمدرضا موسویکیا» مدیر رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در گفتوگویی اظهار داشت: امسال سعی شده است که فراوانی برنامهها به شکلی باشد که دامنه گستردهتری از مخاطبان ایرانی و غیر ایرانی را شامل شود؛ همچنین سعی شده که با استفاده از تمام ظرفیتهای فرهنگی و هنری عاشقان و دلباختگان به آستان آل الله و حرم امن رضوی استفاده کنیم.
مدیر رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی بیان کرد: برنامههای حرم مطهر امسال حدود سه برابر بیشتر از سال گذشته است و برنامهریزی شده است که امسال تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰هزار دقیقه برنامه پخش شود.
موسویکیا عنوان کرد: در بخش برنامهسازی کودک و نوجوان نیز امسال برنامههای تولیدی در آستان به ۱۹۰۰ دقیقه میرسد، این در صورتی است که سال گذشته این آمار به چیزی حدود ۵۶۰ دقیقه میرسید. امسال همچنین ۱۷هزار و ۴۰۰دقیقه ارسال تصاویری کلین از آستان قدس صورت میگیرد.
وی با بیان این مطلب که هر شب بیش از ۵۰ تن از فعالان این مرکز مشغول به تولید رسانهای هستند، تشریح کرد: از دیگر بخشهای مهم تولیدی امسال نیز میتوان به تولید برنامههای رادیویی اشاره کرد که تا پایان ماه مبارک ۱۴هزار و ۳۶۰دقیقه برنامه رادیویی تولید و از شبکههای مختلف پخش خواهد شد.
مدیر رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از مشارکت گسترده شبکههای تلویزیونی و رادیویی ملی و فراملی در پخش برنامههای تولیدی آستان قدس رضوی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تولید برنامهها با رویکرد ۵ زبانه امسال شاهد حضور گسترده شبکههای رادیویی و تلویزیونی صداوسیما و همچنین اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی هستیم.
موسویکیا ادامه داد: از جمله شبکههای رادیویی و تلویزیونی میتوان به شبکههای اول، دوم، سوم سیما، افق، سحر آذری، شبکه پنج، الاهواز، شبکه پویا، شبکه شما، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، شبکههای استانی، شبکه سلامت، سحر اردو، اسلام اصیل، الکوثر، ثقلین، الولایه، ولایت، المنار، الصراط، المعارف، کربلا، رادیو جوان، رادیو زیارت، رادیو معارف و ... اشاره کرد.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/ ۹۱۱