به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاعپرس، بانک دی یکی از نهادهای اقتصادی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در هدفگذاری خود ارائه خدمات و تسهیلات به ایثارگران را در دستور کار دارد، از این رو یکی از عمدهترین مخاطبان آن را جامعه ایثارگری کشور تشکیل میدهد.
سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه تلفنی ارتباط با مشتریان، آماده پاسخگویی به شکایات مردمی به ویژه ایثارگران است.
از آنجا که شماره تلفن مشتریان ایثارگر بانک دی به صورت «وی آی پی» در سامانه این بانک تعریف شده است، هر ایثارگر در صورت تماس از شماره منزل یا موبایل خود در سیستم پاسخگویی به عنوان مشتری ویژه شناسایی شده و خدمات ویژهای به آنها ارائه خواهد شد.
در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، میتوانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند.
انتهای پیام/ ۱۴۱