به گزارش خبرنگار دفاعپرس از اصفهان، حجتالاسلام «مجید باباخانی» امروز (چهارشنبه) در جلسه نقد و بررسی فعالیتهای محرم و صفر استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در برنامههای فرهنگی پیشتاز است، اظهار داشت: انتظار ما نیز همین است چراکه اصفهان ظرفیت فرهنگی عمیقی داشته و باید همواره در این زمینه پیشران باشد.
وی با بیان اینکه بودجه و اعتبارات تبلیغات اسلامی در استان اصفهان با انتظارات همخوانی ندارد، ادامه داد: میتوان گفت در استان اصفهان طی کمتر از ۲دو سال فعالیت، به اندازه ۵ سال کار شده و اقدامات بسیار پرشتاب صورت گرفته است.
باباخانی در ادامه با اشاره به برنامهها و فعالیتهای مجموعههای فرهنگی و هیئات مذهبی اصفهان در ایام محرم و صفر ابراز داشت: جمع بندی ما این است که همه اقدامات تعریف شده در ستاد در استانها و در مراکز فرهنگی و هیئات اجرایی میشود و از این رو برای ارزیابی فعالیتها نیز ما باید از دل مسئولان اجرایی نظر سنجی داشته باشیم.
رئیس سازمان هیئت و تشکلهای دینی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آسیب شناسی و الگوسازی ابتکارات برنامههای محرم و صفر باید از سوی نهادهای اجرایی در استانها و شهرستانها انجام شود، گفت: در استان اصفهان مجموعههای فرهنگی و قدیمی وجود دارد که میتواند در این زمینه تأثیرگذار باشند.
وی با اشاره به اینکه امروزه جریان تبلیغ بسیار پیچیده شده است، افزود: در گذشته در برخورد با نوجوانان و جوانان به راحتی میشد ارتباط گرفت اما امروز مخاطبان حتی در زمان حضور در جلسات از فضای تبلیغی دور هستند و در فضای مجازی تحت بمبارانهای تبلیغی دستگاه محاسباتی اش جور دیگری فکر میکند.
حجت الاسلام باباجانی با بیان اینکه فضای تبلیغ امروز باید متفاوت از گذشته باشد، ادامه داد: باید مخاطبان به صورت هوشمند دسته بندی شود، باید مخاطب را از نظر وضعیت اقتصادی، فکری، جایگاه اجتماعی و … دسته بندی شود و بعد در زمینه تبلیغ برای آنها برنامه ریزی کنیم.
انتهای پیام/