حضور «آموزش و پرورش» و «علوم نظامی» در مرحله دوم کتاب سال

آثار راه‌یافته به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه‌های «آموزش‌و‌پرورش» و «علوم نظامی» معرفی شدند.
کد خبر: ۶۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ - 30January 2016

حضور «آموزش و پرورش» و «علوم نظامی» در  مرحله دوم  کتاب سال

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،  به نقل از روابط عمومی مؤسسه خانه کتاب، در گروه «آموزش و پرورش» 74 اثر به مرحله نخست داوری راه یافت که از این تعداد دو اثر با عنوانهای «برنامهریزی درسی در عصر پستمدرن» تألیف «پاتریک اسلاتری» ترجمه صمدا یزدی، مصطفی قادری و فاطمه حسینی و «تربیت اخلاقی بر بنیاد نظریه ارزششناسی علامه طباطبایی» تألیف محمد حسنی به مرحله دوم داوری سی و سومین دوره جایزه کتاب سال رسیدهاند.
 
همچنین در گروه «علوم نظامی» پس از بررسی 54 اثر در مرحله نخست، چهار اثر با عنوانهای «جنگ ایران و عراق: نظریه جنگ عادلانه» تألیف مصطفی زهرائی، «مجموعه امنیتی منطقهای قفقاز جنوبی» تألیف ولی کوزهگر کالجی، «فرهنگ راهبردی و شیوههای جنگیدن» تألیف «لاورنس ساندهاوس» ترجمه عسگر قهرمانپور، محمود حبیبی مظاهری و «نیروهای مسلح فدراسیون روسیه نوینسازی و دورنمای توسعه» تألیف «ایگور کاروتچنکو» ترجمه محمد و علی افضلی به مرحله دوم داوری سیوسومین دوره جایزه کتاب سال راه یافتند.
 
اختتامیه سیو سومین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بهمنماه سال جاری با معرفی برگزیدگان برگزار میشود.

 
نظر شما
پربیننده ها